PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 2 | 34--36
Tytuł artykułu

Barometr płatniczy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiedza na temat zwyczajów płatniczych klientów jest ważna dla każdej firmy, ale szczególnego znaczenia nabiera ona dla eksporterów. Kwe­stia ta do­ty­czy za­rów­no ma­łych, jak i du­żych przed­się­biorstw, du­że przed­się­bior­stwa szcze­gól­nie do­tkli­wie od­czu­wa­ją za­to­ry płat­ni­cze z uwa­gi na wo­lu­men trans­ak­cji za­gra­nicz­nych, mniej­sze fir­my czę­sto już na po­cząt­ku swo­jej dzia­łal­no­ści mię­dzy­na­ro­do­wej prze­ko­nu­ją się w prak­ty­ce, że nie­wła­ści­wa oce­na zwy­cza­jów płat­ni­czych part­ne­rów han­dlo­wych mo­że za­chwiać płyn­no­ścią fi­nan­so­wą przed­się­bior­stwa. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
34--36
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000137961926

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.