Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rynek usług kurierskich w Polsce stabilizuje się i coraz mocniej bierze udział w globalizacji. Instytucje finansowe korzystające z tych usług powinny się przygotować na oszczędności wynikające z ostrej walki cenowej. Era fuzji i przejęć na rynku usług kurierskich w Polsce jest już przeszłością w takim sensie, że wielkich przejęć raczej nie będzie. Pięciu wielkich graczy w Polsce podzieliło między siebie rynek starając się nie wchodzić w drogę swoim konkurentom. Zresztą, nawet gdyby chcieli walczyć jakością i ceną usług, wciąż pozostają członkami wielkich międzynarodowych koncernów. A to właśnie te koncerny podpisują umowy z grupami bankowymi nie pozostawiając swoim krajowym spółkom-córkom pola manewru, jeśli chodzi o wybór pocztowego usługodawcy. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000138176271