Czasopismo
2006
|
6
|
nr 1145 Wybrane problemy funkcjonowania samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw
|
222--229
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Individual Communication with a Client in the Performance of Travel Offices in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono koncepcję marketingu bezpośredniego. Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych w ramach projektu badawczego pt. Marketing relacji w działalności biur podróży w Polsce, w latach 2004-2006, które objęły formy i częstotliwość indywidualnej komunikacji biur podróży z klientem, tj. za pośrednictwem katalogów, folderów, ulotek promocyjnych, prezentacji na CD-ROM-ach, telematketingu oraz poczty elektronicznej.
The paper presents both main features and tools of direct marketing. The author describes also questionnaire survey results, assessing forms and individual communication application frequency with clients in the practice of travel agencies in Poland are also described. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
222--229
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Churchill G,A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
- Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
- Kruczek Z., Walas B., Promocja i informacja turystyczna, Wydawnictwo Proksenia, Kraków 2004.
- Maciejowski T., Firma w Internecie. Budowanie przewagi konkurencyjnej, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
- Maciejowski T., Narzędzia skutecznej promocji w Internecie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
- Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
- Przybylski M., Wakacje organizują najwięksi, "Rzeczpospolita" 2005, nr 161.
- Szreder M., Metody i techniki sondażowych badań opinii, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000138297497