PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 47--53
Tytuł artykułu

Promocja przedsiębiorstw województwa warmińsko-mazurskiego

Autorzy
Warianty tytułu
Promotion of Enterprises of the Warmia and Mazury Province
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie działań promocyjnych podejmowanych przez przedsiębiorstwa woj. warmińsko-mazurskiego. Badania autora wykazały stosowanie wszystkich narzędzi promocyjnych w przedsiębiorstwach. Zdecydowana większość przedsiębiorstw przeznaczała na marketing ponad 5 tyś. zł rocznie. Najwięcej właścicieli badanych przedsiębiorstw wskazywało ceny promocyjne jako bardzo skuteczny środek promocji. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the study is to present promotion actions undertaken by enterprise from the Warmia and Mazury province. The study conducted by the author proves that all promotional Instruments are applied in the enterprises. A majority of companies spend annually more than 5.000 PLN for marketing purposes. Most of the entrepreneurs indicate promotion prices as a very effective promotion means. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
47--53
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Długołęcka M., Rynek i marketing, [w:] J. Sawicka (red.), Założenia i prowadzenie małego przedsiębiorstwa, SGGW, Warszawa 2000, s. 68-90.
  • 2. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Skal 994, s. 740.
  • 3. Musiałkiewicz J., Marketing, Ekonomik, Warszawa 1994, s. 151.
  • 4. Sztucki T., Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1995, s. 223.
  • 5. Żurawik B., Żurawik W., Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE 1996, s. 319.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000138423562

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.