Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autor pisze, że obraz zwyczajów zakupowych Polaków, jaki wyłania się z raportu Shopping Monitor, pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza z perspektywy właścicieli nowoczesnych sieci dystrybucji. Okazuje się nowiem, ze nadal odstajemy od tzw. standardów zachodnich. Małe sklepy osiedlowe i bazary ciągle pełnią istotną rolę w zaopatrywaniu naszych gospodarstw domowych, a marki własne wciąż mają spore pole do popisu. Jednak z drugiej strony, zauważa autor, z roku na rok notowany jest stopniowy spadek popularności tradycyjnych kanałów dystrybucji i co pocieszające dla super- i hipermarketów - marki własne po kilkuletniej bessie zdają się znów powracać do łask coraz bardziej wymagających konsumentów.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000138434759