Warianty tytułu
Responsibility for a Product at Sale Outside a seat of Company
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono problem sprzedaży poza tradycyjnym miejscem handlu. Omówiono zakres przedmiotowy handlu poza lokalem, oraz prawa i obowiązki stron.
The increasing competition in the market causes that many entrepreneurs use more and more sophisticated methods of winning the customers. The weaker side of economic turnover is being offered so far less known ways of sale. One of them is sale outside the traditional place of trade. Unfortunately it is quite often accompanied by breaking basic rights of customers. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Numer
Strony
163--171
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- JAROSZEWSKA-IGNATOWSKA L, Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa, Wektory prawa, lipiec 2000, nr 2, s. 12.
- HŁADYSZEWSKI M.. Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa, [red.] NOW1ŃSKA E. i CYBULA P., Europejskie prawo konsumenckie a prawo polskie, Kraków, ZAKAMYCZE, 2005, s. 107-129.
- POWAŁOWSK1 A., KOROLUK S., Prawo ochrony konsumentów, Warszawa. Wydawnictwo Prawo i Praktyka Gospodarcza, 2002, s. 97-103.
- wvvw.federacja-konsumentow.rg.pl (31.08.2006).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000139515210