Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie - jak z sukcesem auditować? Przedstawiono kompetencje jakich potrzebuje w swojej pracy auditor systemów zarządzania. Omówiono czynniki wpływające na satysfakcję z auditowania.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- E. Aronson, Człowiek istota społeczna, Warszawa 2001, s. 138-1391451.
- K Blanchard, S. Johnson, Jednominutowy menedżer,Kiaków 2003, s. 45-51.
- A. Bronk, Rozumienie, dzieje, język. Filozoficzna hermeneutyka H.-G. Gadamera, Lublin 1988, s. 259.
- S. Chełpa, T. Witkowski, Psychologia konfliktów. Praktyka radzenia sobie ze sporami, 1999, s. 42.
- L. Clarke, Zarządzanie zmianą, Warszawa 1997, s. 202.
- D. Ekiert-Oldroyd, Kierowanie zmianą w szkole: szkoła „przyjazna zmianom", w: Vademecum menedżera oświaty, Cz. Plewka, H. Bednarczyk (red.), Radom 2000, s. 84.
- M. Gabryśowa, Potrzeba kształtowania jakości osobowości wświetle badań, „Problemy Jakości", nr 11/2006, s. 12.
- R. Kwaśnica, Wprowadzenie do myślenia o nauczycielu, w: Pedagogika 2. Podręcznik akademicki, Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Warszawa 2003, s. 296.
- J. Melibruda, Ja-Ty-My. Psychologiczne możliwości ulepszania kontaktów międzyludzkich, Warszawa 2003, s. 293-294.
- PN-EN ISO 19011, październik 2003, pkt 7.1, s. 25.
- Raport NAJ International we współpracy z „Forbesem", w: M. Nowicka, Szef idealny 2006, „Forbes", nr 11/2006.
- C. Rogers, Terapia nastawiona na klienta. Grupy spotkaniowe, Wrocław 1991, s. 7-21.
- E Senge, Piąta dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się, Kraków 2002, s. 337.
- J. Stewart, Przedmowa, w: Mosty zamiast murów. O komunikowaniu vsię między ludźmi, Stewart J. (red.), Warszawa 2000, s. 15.
- J. Womack, D. Jones, Odchudzanie firm. Eliminacja marnotrawstwa - kluczem do sukcesu, Warszawa 2001, s. 110.
- Ph. Zimbardo, Psychologia i życie, Warszawa 2004, s. 519.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140036885