PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 2 | 8--10
Tytuł artykułu

Doskonalenie usług administracyjnych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule przedstawiono aktualne społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości usług administracyjnych. Skorzystano w wyników badań, jakie przeprowadzono w 14 urzędach administracji publicznej. które wprowadziły system zarządzania jakością. Na podstawie badań stwierdzono z czym głównie związana jest poprawa jakości usług.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
8--10
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • 1. Belgrave I. (1995) Providing a world-class customer sernice, Australian Journal of Public Administration, nr 3 (94), s. 310-317.
  • 2. Foster-Fishman P., Keys Ch. B. (1995) The inserled pyramid: How a well meaning attempt to initiate employee empowerment ran afoul of the culture of a public bureaucracy, Academy of Management Proceedings,nr 5, s. 364-368.
  • 3. Gilliatt S., Fenwick ]., Alford D. (2000). Public Services and the Consumer Empowerment or Control? Public Administration, Nr 34(3), s. 333-349.
  • 4. Mabey Ch., Skinner D.(1998) Empowerment in an executive agency? A grass-roots assessment of strategie intent, International Journal of Public Sector Management, nr.,ll(6),s. 494.
  • 5. Lewis B.R. (2005,) Managing Service Quality in Managing Quality, ed. Dale E.G. Blackwell Business .Oxford, s. 183-184.
  • 6. Sztompka P.(2007) Zaufanie fundamentem społeczeństwa, Znak, Kraków, s. 65.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140238489

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.