Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W funkcjonowaniu przedsiębiorstw produkcyjnych klienci zawsze stanowią ważny obszar działań strategicznych. W niniejszym artykule przedstawiono spojrzenie systemowe na proces obsługi klienta. Opisano proces budowania nowej kultury obsługi klienta.
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Błaszczyk W. (red.): Metody organizacji i zarządzania. Kształtowanie relacji organizacyjnych, PWN, Warszawa2005, s.234-235.
- 2. Cheverton P.: Zarządzanie kluczowymi klientami, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001, s. 201.
- 3. Durlik L: Inżynieria zarządzania, cz. I, wyd. Placet, Warszawa 2007, s. 330.
- 4. Stachowicz-Stanusch A.: Zarządzanie przez wartość – kolejna moda czy gwarancja sukcesu, Przegląd Organizacji Nr 7-8/2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140278689