PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 5 | 20--24
Tytuł artykułu

Badania segmentacyjne rynku szkła witrażowego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rynek szkła witrażowego jest rynkiem strukturalnie bardzo prostym. Producenci sprzedają swe wyroby głównie za pośrednictwem hurtowni. Z uwagi na fakt, że szkło witrażowe jest dobrem zaopatrzeniowym służącym do wykonywania gotowych kompozycji, zasadniczym jego odbiorcą są pracownie witraży. Z kolei ostatecznymi odbiorcami szkła, tym razem wkomponowanego w witraż, są gospodarstwa domowe, nabywcy instytucjonalni oraz parafie. Preferencje użytkowników końcowych dotyczące formy gotowej kompozycji znajdują pewne odzwierciedlenie w zachowaniach nabywczych pracowni oraz hurtowni. Mając na względzie te fakty, do badań segmentacyjnych wybrano pracownie witraży traktujące szkło jako dobro zaopatrzeniowe oraz nabywców gotowych kompozycji. Makrosegmenty te stanowią punkty oddziaływania na rynek. W nich bowiem następuje wybór konkretnej oferty spośród wszystkich konkurencyjnych. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
20--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140313796

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.