PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 11 | 28--32
Tytuł artykułu

SK TELECOM - "Bądź Czerwonym"

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł opisuje kampanię reklamową operatora telefonicznego z Korei. Główny pomysł na całą kampanię był następujący: tym, dzięki czemu mistrzostwa są tak wyjątkowym wydarzeniem, są właśnie kibice zjednoczeni we wspólnej sprawie - wspieraniu swojej narodowej reprezentacji. Dzięki takiemu sposobowi myślenia realny stał się pomysł, aby wykorzystać to, że Korea jest gospodarzem mistrzostw świata i pokazać markę S K Telecom jako tę, która wraz z całym narodem i całym swoim sercem wspiera koreańską reprezentację. W tym momencie zdaniem autora, paradoksalnie fakt, że nie była oficjalnym sponsorem, można było wykorzystać jako przewagę na lokalnym polu działań.
Rocznik
Numer
Strony
28--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140476763

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.