PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 11 | 42--45
Tytuł artykułu

Digital merchandising

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy przywołują fakt, że 75 procent decyzji o zakupie konsumenci podejmują podczas zakupów. W takiej sytuacji naturalne ich zdaniem jest, że marketerzy stawiają na dynamiczny przekaz, który przyciąga uwagę klientów w miejscu sprzedaży efektywniej niż tradycyjne materiały i może być na bieżąco dostosowany do ich potrzeb. O potencjale, jaki tkwi w digital merchandisingu, świadczą badania, z których wynika, że dziewięć na dziesięć osób odwiedzających centra handlowe zwróciło uwagę na cyfrowe nośniki promocji. Okazuje się, że konsumenci nie traktują digital merchandisingu jako natrętnej reklamy. Wręcz przeciwnie - z badań wynika, że prawie trzy czwarte klientów marketów jest zadowolonych z zainstalowanych sieci wyświetlaczy i traktuje je jako pożyteczne źródło informacji o produktach.
Rocznik
Numer
Strony
42--45
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Arbitron survey of mall shoppers, Arbitron Inc. 2005
  • Measurement and analysis for digital signage, DigitalSignageToday.com 2007
  • The on spot digital advertising concept in Simon Mals, Arbitron Inc. 2006
  • www.screenevents.co.uk.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140535941

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.