Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy przywołują fakt, że 75 procent decyzji o zakupie konsumenci podejmują podczas zakupów. W takiej sytuacji naturalne ich zdaniem jest, że marketerzy stawiają na dynamiczny przekaz, który przyciąga uwagę klientów w miejscu sprzedaży efektywniej niż tradycyjne materiały i może być na bieżąco dostosowany do ich potrzeb. O potencjale, jaki tkwi w digital merchandisingu, świadczą badania, z których wynika, że dziewięć na dziesięć osób odwiedzających centra handlowe zwróciło uwagę na cyfrowe nośniki promocji. Okazuje się, że konsumenci nie traktują digital merchandisingu jako natrętnej reklamy. Wręcz przeciwnie - z badań wynika, że prawie trzy czwarte klientów marketów jest zadowolonych z zainstalowanych sieci wyświetlaczy i traktuje je jako pożyteczne źródło informacji o produktach.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Arbitron survey of mall shoppers, Arbitron Inc. 2005
- Measurement and analysis for digital signage, DigitalSignageToday.com 2007
- The on spot digital advertising concept in Simon Mals, Arbitron Inc. 2006
- www.screenevents.co.uk.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140535941