Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Według autorki, opinia klientów (ang. word-of-mo-uth) w dzisiejszych czasach decyduje praktycznie o wszystkim. Coraz częściej pojawia się wśród nich sceptycyzm co do treści reklam, a co za tym idzie, maleje wiarygodność przekazu reklamowego. Konsument, poszukujący najlepszej dostępnej na rynku oferty, jest zainteresowany opinią innych konsumentów i ich doświadczeniami. Autorka przywołuje badania, z których wynika, że prawie 37 proc. Polaków przyznaje, że raczej chętnie lub bardzo chętnie korzysta z opinii innych osób przy zakupie produktów. Wskazuje się na prawie siedmiokrotnie większą skuteczność opinii klientów przy przekazywaniu informacji na temat nowego produktu od tradycyjnych źródeł informacji, takich jak np. reklama.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Ch. Ennew, A. Banerjee, D. Li, Managing Word of mouth communication: enipiricał evidence, "International Journal of Bank Marketing", 18/2 2000, 75-83.
- D. Balter, J. Butman, Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego, ONE PRESS 2007.
- R. Levine, D. Searls, Ch. Locke, D. Weinberger, Manifest www.cluetrain.com. Koniec ery tradycyjnego biznesu, WIG Press. Warszawa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140536123