PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 12 | 8--13
Tytuł artykułu

Zanim zlecisz badanie rynku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zauważa, że profesjonalne firmy zajmujące się badaniami rynku przekazują klientom „sterylnie" wyglądające raporty. Wyniki zawarte w tabelach oraz stwierdzenia opierające się na analizach statystycznych utwierdzają w przekonaniu, że wszystko zostało dokładnie przemyślane i perfekcyjnie zrealizowane. Agencje badawcze deklarują, że wszystko zostało przeprowadzone zgodnie z prawidłami sztuki. Dowodem na to są liczne certyfikaty związane z programami kontroli jakości pracy ankieterów oraz członkostwo w zrzeszeniach badaczy rynku. A jednak może się zdarzyć, że w wyniku realizacji zleconego projektu klient otrzyma dane nieodpowiadające rzeczywistej sytuacji rynkowej. Tam, gdzie pojawia się czynnik ludzki, tam pojawiają się też błędy. Artykuł omawia najczęstsze błędy i sposoby ich minimalizowania.
Rocznik
Numer
Strony
8--13
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140538266

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.