PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 12 | 54--58
Tytuł artykułu

Sprzedawca ambasadorem marki budowlanej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono wyniki badań, z których płynie wniosek, że marketing firm oferujących produkty budowlano-wykończeniowe powinien koncentrować się przede wszystkim na komunikacji ze sprzedawcą. Okazuje się, że znaczna część nabywców materiałów budowlanych nie jest świadoma korzyści i różnic między produktami, które na innych rynkach komunikuje marka. W przypadku tej kategorii jest to zrozumiałe, gdyż ocena jakości produktów wymaga eksperckiej wiedzy. Dlatego często ważną rolę marki przejmują tu sprzedawcy oraz znajomi. To fachowiec i sprzedawca, a nie bezpośrednio reklamy czy artykuły w prasie, mają największy wpływ na wybory dokonywane przez klienta.
Rocznik
Numer
Strony
54--58
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000141297211

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.