Warianty tytułu
Basis of marketing efficiency assessment
Języki publikacji
Abstrakty
Koszty i efekty działań marketingowych są kategoriami, które służą analizie i ocenie efektywności marketingu. Jeśli obie wielkości są prawidłowo zidentyfikowane, to przeprowadzona na ich podstawie ocena efektywności adekwatnie odzwierciedla poziom racjonalności przeprowadzonych działań marketingowych. Artykuł zawiera syntetyczne podsumowanie badań poświęconych problematyce postrzegania kosztów i efektów działań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach oraz zasady, określające warunki przeprowadzenia wartościowej oceny efektywności marketingu. (abstrakt oryginalny)
Marketing efficiency is evaluated on the basis of the relation of marketing effects and marketing costs. If both effects and costs are identified properly, the efficiency evaluation reflects the level of marketing rationality adequately. The article presents recapitulation of research on the perception of marketing costs and marketing effects in Polish enterprises. It also offers a pragmatic view of the crucial principles of valuable assessment of marketing efficiency. (original abstract)
Czasopismo
---
Strony
2--9
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000141431030