PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1104 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem : celowość, skuteczność, efektywność | 184--195
Tytuł artykułu

Dynamika procesu organizacyjnego uczenia się jako element oceny efektywności zarządzania kapitałem intelektualnym

Warianty tytułu
Dynamic of Organizational Learning Process as Element of Valuation of Intellectual Capital Management Effectiveness
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Proces organizacyjnego uczenia się jest elementem różnych obszarów inteligencji w przedsiębiorstwie, łączącym wymiary kapitału intelektualnego i zarządzania nimi z poszczególnymi etapami zarządzania wiedzą. Próba określenia dynamiki procesu organizacyjnego uczenia się może pomóc w wyznaczeniu rzeczywistej kondycji przedsiębiorstwa w wymiarze intelektualnym. Celem autorki było podkreślenie wagi rozpatrywania procesu organizacyjnego uczenia się w aspekcie dynamicznym, jako podstawowego wyznacznika intelektualnej efektywności organizacji.
EN
The article emphasises importance of organizational learning process in dynamic aspect as pivotal determinant intellectual effectiveness, identifies elements of intellectual capital management and describes categories: intellectual effectiveness, organisational learning process dynamic. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Sokołowska A., Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, [w:] Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, red. K. Perechuda, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005a.
  • Sokołowska A., Zarządzanie kapitałem intelektualnym w małym przedsiębiorstwie, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2005b.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000141431596

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.