Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Większość osób o niskich dochodach nie zwraca uwagi na różnice w cenach i warunkach wielu usług oferowanych przez różne instytucje finansowe. A zatem nie potrafi tych usług docenić. Komu tak naprawdę powinno zależeć na właściwej edukacji ekonomicznej społeczeństwa? Lekarstwem na taką sytuację może być uwzględnienie tematyki finansowej w szkolnych obowiązkowych programach nauczania. Innym rozwiązaniem jest coraz częściej działalność edukacyjna prowadzona przez różne podmioty, zarówno sektora publicznego jak i prywatnego: instytucje infrastruktury rynku finansowego, instytucje rządowe, organizacje rządowe, organizacje środowiskowe i konsumenckie, banki i inne instytucje finansowe.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000141995336