PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 2 | 21--23
Tytuł artykułu

Świadomy klient poszukiwany

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Większość osób o niskich dochodach nie zwraca uwagi na różnice w cenach i warunkach wielu usług oferowanych przez różne instytucje finansowe. A zatem nie potrafi tych usług docenić. Komu tak naprawdę powinno zależeć na właściwej edukacji ekonomicznej społeczeństwa? Lekarstwem na taką sytuację może być uwzględnienie tematyki finansowej w szkolnych obowiązkowych programach nauczania. Innym rozwiązaniem jest coraz częściej działalność edukacyjna prowadzona przez różne podmioty, zarówno sektora publicznego jak i prywatnego: instytucje infrastruktury rynku finansowego, instytucje rządowe, organizacje rządowe, organizacje środowiskowe i konsumenckie, banki i inne instytucje finansowe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
21--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000141995336

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.