Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy twierdzą, że reklama się zmienia, ale niezmienne pozostają proste reklamowe zasady wykorzystywane przy budowaniu komunikacji i kreacji, takie jak prostota, unikalność, relewantność i emocjonalność. Niezmienne, choć w rzeczywistości ich definicja ulega rozszerzeniu, nabiera nowego znaczenia. Zdanie autorów reklama musi być prosta, ale nie prostacka. Musi pokazywać to, co autor miał na myśli w pozwalający na myślenie, ale prosty do odszyfrowania sposób. Reklama musi mieć w sobie świeży, niepowtarzalny pomysł lub niepowtarzalną polemikę do czyjegoś pomysłu. Musi pozwalać na utożsamienie się z nią i dialog z odbiorcą. Dobra reklama porusza, daje się zapamiętać, ale nie szokuje.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000142381798