PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 2 | 46--48
Tytuł artykułu

Normalność wraca do reklamy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy twierdzą, że reklama się zmienia, ale niezmienne pozostają proste reklamowe zasady wykorzystywane przy budowaniu komunikacji i kreacji, takie jak prostota, unikalność, relewantność i emocjonalność. Niezmienne, choć w rzeczywistości ich definicja ulega rozszerzeniu, nabiera nowego znaczenia. Zdanie autorów reklama musi być prosta, ale nie prostacka. Musi pokazywać to, co autor miał na myśli w pozwalający na myślenie, ale prosty do odszyfrowania sposób. Reklama musi mieć w sobie świeży, niepowtarzalny pomysł lub niepowtarzalną polemikę do czyjegoś pomysłu. Musi pozwalać na utożsamienie się z nią i dialog z odbiorcą. Dobra reklama porusza, daje się zapamiętać, ale nie szokuje.
Rocznik
Numer
Strony
46--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000142381798

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.