PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 7 | 26--32
Tytuł artykułu

Konsumenckie uwarunkowania spożycia wyrobów mięsnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pozycja przedsiębiorstw na rynku, w tym także w branży przemysłu mięsnego, jest w dużym stopniu zdeterminowana opinią konsumentów. Weryfikacji rynkowej podlega wiele aspektów oferty produktowej. Nie bez znaczenia są: cena, jakość, przyzwyczajenia żywieniowe czy ekologiczność. Aby uzyskać odpowiedź na pytanie, jak zwiększyć siłę oddziaływania bodźców przekazywanych przez podmioty gospodarcze na nabywców należy przeanalizować zachowania konsumentów. "Motorem wszelkich działań rynkowych - decyzji o zakupie danego towaru są ludzkie potrzeby. Poszukiwanie odpowiedzi na pytania, kto i dlaczego nabywa moje towary, jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa, a dalej - sukcesu sprzedającego". Jak więc uwrażliwić się jeszcze bardziej na potrzeby klientów? Punktem odniesienia w niniejszym artykule są badania przeprowadzone w 2004 r.(abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
26--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • J. Berbera, Nowe tendencje zachowania konsumentów, "Marketing i Rynek" 1999, nr 1.
  • G. Hamel, C.K. Prahalad, Przewaga konkurencyjna jutra, Business Press, Warszawa 1999, s. 199.
  • A. Olszańska, Konkurencyjność polskiej wieprzowiny na rynku międzynarodowym, Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej, "Organizacja i Zarządzanie" 2001, nr 32.
  • J. Penc, Sztuka skutecznego zarządzania, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, s. 174.
  • A. Winch, S. Winch, Techniki sprzedaży i negocjacji, Difin, Warszawa 2001, s. 10.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000142813690

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.