Warianty tytułu
The service creation process with customer participation
Języki publikacji
Abstrakty
Budowa trwałych relacji z klientem ma wielki wpływ na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Wobec wzrostu wymagań klientów, firmy starają się ich przyciągnąć do współudziału w tworzeniu oferty usługowej. Jedną z form takiego współdziałania, omówioną przez autorkę, wprowadził mBank, przy którym już od 2001 r. działa Rada Klientów. (abstrakt oryginalny)
The establishment of lasting relationships with customers has a remarkable influence on the creation of competitive advantage. With growing customers' demand, enterprises attempt to engage their customers to collaborate in designing the service offer. The author describes one of forms of such co-operation introduced by an mBank, which set up the Customers Council in 2001. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
42--47
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. F. Wiersema, Customer Intimacy, Światowa Literatura Biznesu w Syntezie, 1997, nr 3.
- 2. J. Otto, Marketing bezpośredni, czyli jak zaprzyjaźnić się z klientem, Businessman Book, Warszawa 1994.
- 3. T. Sankowski, Firma zarządzana przez klienta. Światowa Literatura Biznesu w Syntezie, 2001, nr 8.
- 4. Klient, Nadchodzi nowa era, Brief 2003, nr 5.
- 5. M. Szymura-Tyc, Wartość dla klienta jako podstawa budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, [w:] Marketing. Przełom wieków, red. nauk. K. Mazurek-Łopacińska, A. Styś, Prace Naukowe AE we Wrocławiu 2000, nr 852.
- 6. Ch. Grönroos, Service Management and Marketing, Lexington Books, USA, 1990.
- 7. K. Rogoziński, Nowy marketing usług, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 1998.
- 8. Partnerstwo w biznesie, Businessman Magazine 2001, nr 6.
- 9. E. Sieńkowska, Zarabianie na sympatii klientów, Manager 2003, nr 6.
- 10. M. Cieślak-Grzegorczyk, Bezcenny glos klienta, Modern Marketing 2001, nr 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000143275478