Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora, dwie perspektywy w marketingu - organizacji i klienta - często mają tendencję do rozchodzenia się. Perspektywa korporacyjna oddala się od perspektywy klienta. Skutkuje to jego zdaniem takimi zjawiskami, jak: nietrafione działania zmierzające do zaspokojenia potrzeb klientów, koncepcje produktów oparte na nieprawdziwym lub nieistotnym tzw. insight, zbyt agresywne działania marketingowo-sprzedażowe, nieefektywna komunikacja marketingowa, marnotrawienie zasobów organizacji na nieefektywne działania. Autor zgadza się z tezą, że obecne systemy zarządcze są nadmiernie obarczone koncepcjami i narzędziami, które żyją swoim życiem i nie mają nic wspólnego z realizacją podstawowych celów danej organizacji. Im więcej bowiem tych narzędzi, tym więcej czasu i zasobów pochłania zarządzanie nimi i tym dalej od rozwiązywania prawdziwych problemów.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150039297