PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 1 | 25--32
Tytuł artykułu

Relacje producentów i przedsiębiorstw handlowych w kanałach dystrybucji artykułów konsumpcyjnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji od 2001 roku realizuje coroczne badanie dotyczące współpracy firm produkcyjnych i handlowych, obejmując wywiadami przedstawicieli 150 producentów artykułów żywnościowych i nieżywnościowych codziennego zapotrzebowania oraz wybranych branż artykułów nieżywnościowych oraz 150 firm handlowych różnej wielkości o zróżnicowanym przedmiocie i zasięgu działania oraz formie własności (krajowe i zagraniczne sieci handlowe). W niniejszym artykule przedstawiono zmiany, jakie zaszły w ciągu ostatnich lat w warunkach współpracy partnerów handlowych, eksponując korzyści oraz słabe strony współpracy producentów z krajowymi i zagranicznymi przedsiębiorstwami handlowymi, a także przedsiębiorstw handlowych z dużymi dostawcami towarów i małymi lokalnymi producentami. Przeprowadzone badania wskazują na zachodzące zmiany w relacjach producentów i przedsiębiorstw handlowych w kanałach dystrybucji artykułów konsumpcyjnych. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
25--32
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Raport o stanie handlu wewnętrznego w Polsce w 2003 r., praca zbiorowa pod kierunkiem naukowym U. Kłosiewicz-Góreckiej, IRWiK, Warszawa 2004.
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o terminach zapłaty w obrocie gospodarczym (DzU nr 129, poz. 1443 z późniejszymi zmianami).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150060098

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.