PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 8 | 22--27
Tytuł artykułu

Poparcie osobiste jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z zadań każdego przedsiębiorstwa jest stała komunikacja z otoczeniem. Komunikaty mogą być wysyłane do nabywców wieloma środkami przekazu i mieć różną postać, w zależności od celu, jaki przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć. Wszystkie one jednak powinny tworzyć logiczną całość, złożoną ze wzajemnie uzupełniających się elementów. Jednym z elementów strategii komunikacji, którego zastosowanie przedsiębiorstwo może rozważyć w swoich działaniach, jest tzw. poparcie osobiste. Polega ono na wykorzystaniu opinii znanych osób rekomendujących określone produkty, idee lub postawy. Artykuł ma na celu przybliżenie istoty poparcia osobistego oraz możliwości i zagrożeń związanych z jego zastosowaniem w strategii komunikacji z rynkiem. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • J. Agrawal, W.A. Kamasuka, The Economic Worth of Celebrity Endorsers, "Journal of Marketing" 1995, No. 59.
  • C. Brooks, K. Harris, Celebrity Athlete Endorsement, "Sport Marketing Quarterly" 1998, No. 7.
  • R. Cialdini, Wywieranie wpływu na innych, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 1996, s. 191-211.
  • A. Czarnecki, Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji, PWE, Warszawa 2003, s. 22.
  • G. Dowling, Creating Corporate Reputations, Oxford University Press, New York 2001, s. 36-41.
  • L. Garbarski, Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 2001, s. 146.
  • R.L. Irwin, W.A. Sutton, L.M. McCarthy, Sport Promotion and Sales Management, Human Kineticts, Champaign 2002, s. 88.
  • B.G. Pitts, L.F. Fielding, L.K. Miller, Industry Segmentation Theory and Sport Industry, "Sport Marketing Quarterly" 1994, No. 3.
  • B.G. Pitts, D.K. Stotlar, Fundamentals of Sport Marketing, Fitness Information Technology, Morgantown 2002, s. 273-277.
  • N. Pope, D. Turco, Sport & Event. Marketing, McGraw-Hill, Roseville 2001, s. 142-148.
  • E. Rogers, Diffusion of Innovations, The Free Press, New York 1995, s. 9-15.
  • S. Szymanski, T. Kuypers, Winners and Losers, Penguin Books, Middlesex 2000, s. 67-72.
  • J.W. Wiktor, Promocja, PWN, Warszawa 2001, s. 150-155.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150180985

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.