PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 8 | 28--33
Tytuł artykułu

Obsługa klientów w sieci samodzielnych koncesjonerów -- przykład Renault

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dzisiejsze przedsiębiorstwa działają na rynkach silnie konkurencyjnych, na których utrzymanie się i rozwój są uzależnione od tego, czy przedsiębiorstwo sprosta stawianym mu wysokim wymaganiom, czy też nie. Receptą na osiągnięcie sukcesu w działalności gospodarczej może stać się właściwa obsługa klienta. Obecnie wysoka jakość produktu powinna być wspierana szeroką "paletą usług dodatkowych, podnoszących jego wartość. Ten sposób może się okazać drogą do zwiększenia sprzedaży danego produktu, a także wpłynąć na przywiązanie klientów do danej marki czy firmy. Kompleksowa obsługa klientów ma wiele wymiarów i jest bardzo złożona. Zagadnienie obsługi klientów zostało w artykule przedstawione na przykładzie koncesjonerów Renault. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
28--33
Opis fizyczny
Bibliografia
  • JJ. Coyle, EJ. Bardi, C.J. Langley Jr„ Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa 2002.
  • ---
  • Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, pod red. J. Witkowskiego, AE, Wrocław 2002, s. 65-66 TJ. Peters, R.H. Waterman, In Search of Excellence, Harper&Row, New York 1982.
  • J. Witkowski, Logistyka firm japońskich, AE, Wrocław 1999, s.24
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150311204

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.