Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jednym z podstawowych sposobów zdobywania przewagi konkurencyjnej jest wyposażenie produktu w cechy i właściwości, dzięki którym może on dostarczać klientom unikatowych korzyści. Często najbardziej pożądana jest sytuacja, gdy kombinacja tych charakterystyk nie jest spotykana w innych produktach oferowanych na rynku, wówczas może on być jedynym, który potencjalnie zaspokoi potrzeby nabywcy. Potencjalnie, bo docieranie do świadomości klientów wyłącznie poprzez podkreślanie unikatowych cech może nie wystarczyć, by produkt uzyskał przewagę. Może też przynieść zupełnie odwrotne skutki. O tym, dlaczego koncentracja na unikatowych charakterystykach produktu nie zawsze oznacza sukces, a także jakie niesie zagrożenia i jak je pokonać, traktuje niniejszy artykuł. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- K.L. Keller, B. Sternthal, A. Tybout, Trzy pytania w sprawie marki, „Harvard Business Review Polska" 2003, kwiecień, s. 87.
- Zarządzanie produktem, pod red. B. Sojkina, PWE, Warszawa 2003, s. 21.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150328695