Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Badanie związków między reklamą a działalnością przedsiębiorstwa jest w istocie badaniem komunikacji rynkowej. Może być także - w przypadku naszego kraju - jednym z wyznaczników procesu przechodzenia od gospodarki planowej (socjalistycznej) do gospodarki rynkowej (wolnokonkurencyjnej). Należy zauważyć, iż każde działanie jest efektem określonych postaw, zasobu wiedzy, sposobu myślenia tych, którzy owe działania wykonują. Zatem badanie postaw polskich przedsiębiorców wobec reklamy jest także próbą odpowiedzi na pytanie, jak zmienia się mentalność osób decydujących o kierunkach polskiej działalności gospodarczej. Autor artykułu przeprowadził badania dotyczące relacji: przedsiębiorcy-reklama. Realizowano je wśród przedsiębiorców prowadzonych działalność gospodarczą, wyłonionych metodą losową, drugą zaś grupę stanowiły osoby należące do organizacji i stowarzyszeń gospodarczych (izby gospodarcze czy BCC). (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150328836