PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 10 | 23--26
Tytuł artykułu

Działalność promocyjna firm ubezpieczeniowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na polskim rynku ubezpieczeniowym działa wiele firm ubezpieczeniowych oferujących takie same usługi ubezpieczeniowe. W tej sytuacji mamy do czynienia ze zjawiskiem konkurencji, które wpływa na konieczność podjęcia działań przez firmy ubezpeczeniowe w kierunku osiągnięcia wysokiej jakości świadczonych usług, odpowiedniej ich ceny, rodzajów, wariantów proponowanych usług ubezpieczeniowych, a także promocji tych usług na rynku. Firma ubezpieczeniowa przez działania promocyjne stara się komunikować z potencjalnymi nabywcami, informować ich o swoich usługach oraz stworzyć jak najlepszy wizerunek (image) firmy. Istotne jest, żeby firma była widziana w jak najlepszym świetle, by zdobywała zaufanie nabywców i przekonywała ich o swojej trwałości w działaniach. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
23--26
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150388088

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.