PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 4 | 19--24
Tytuł artykułu

Wykorzystanie różnych form promocji przez branżę fonograficzną w Polsce

Warianty tytułu
Use of various forms of promotion by the recording industry in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje wyniki badania przeprowadzonego w 2006 r. na wszystkich aktywnie działających wówczas polskich firmach fonograficznych. Zanalizowano w nim wykorzystanie różnych form promocji przez firmy fonograficzne w Polsce. W tekście zwrócono szczególną uwagę na promocyjne wykorzystanie Internetu, jako że to medium najsilniej wpływa obecnie na branżę fonograficzną. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents results of the research that was carried out in 2006 on all the active Polish record companies. It analyses various forms of promotion that are employed by record companies in Poland. Special attention is paid to promotional use of the Internet, as nowadays this medium influences the recording industry in the most radical way. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
19--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • CP. Hull, The Recording Industry, Routledge, New York-London 2004, s. 185.
  • U. Jarecka, Świat wideoklipu, Oficyna Naukowa, Warszawa 1999, s. 122.
  • M.W. Krasilovsky, S. Shemel, This Business of Music. The Definitive Guide to the Music Industry, Billboard Books, New York 2000, s. 407.
  • T. Lathrop, J. Pettigrew, This Business of Music Marketing and Promotion, Billboard Books, New York 1999, s. 179.
  • A. Meenaghan, P. Turnbull, The Application of Product Life Cycle Theory to Popular Record Marketing, ..European Journal of Marketing" 1981, No. 5
  • K. Negus, Popular Music in Theory, Wesleyan University Press, Middletown 1996, s. 95.
  • A. Wolański, Słownik terminów muzyki rozrywkowej, PWN, Warszawa 2000, s. 136.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150405559

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.