Warianty tytułu
Quality of customer service in microenterprises
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano problematykę związaną z jakością obsługi klienta w mikroprzedsiębiorstwach. Autorka przedstawia metodologię oraz wyniki przeprowadzonych badań wśród klientów 309 mikroprzedsiębiorstw na terenie Wielkopolski. Na podstawie uzyskanych wyników zostały zweryfikowane postawione hipotezy. (abstrakt oryginalny)
This paper presents the idea of quality of customer service in microenterprises. The author did a survey among the customers of 309 microenterprises in Wielkopolska. The results made it possible to verify the hypotheses that were set. It was proven that satisfaction from service is highly connected with customers loyalty to the company. High quality of service, according to the surveyed is influenced by: staff culture, aesthetics of place of service, accepted forms of payment and the frequency of complaints. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
90--94
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Mynarski S., Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych, Zakamycze 2000, s. 128-135.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150740290