PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | numer specjalny | 90--94
Tytuł artykułu

Jakość obsługi klienta w mikroprzedsiębiorstwach

Warianty tytułu
Quality of customer service in microenterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano problematykę związaną z jakością obsługi klienta w mikroprzedsiębiorstwach. Autorka przedstawia metodologię oraz wyniki przeprowadzonych badań wśród klientów 309 mikroprzedsiębiorstw na terenie Wielkopolski. Na podstawie uzyskanych wyników zostały zweryfikowane postawione hipotezy. (abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents the idea of quality of customer service in microenterprises. The author did a survey among the customers of 309 microenterprises in Wielkopolska. The results made it possible to verify the hypotheses that were set. It was proven that satisfaction from service is highly connected with customers loyalty to the company. High quality of service, according to the surveyed is influenced by: staff culture, aesthetics of place of service, accepted forms of payment and the frequency of complaints. (original abstract)
Rocznik
Strony
90--94
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Mynarski S., Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych, Zakamycze 2000, s. 128-135.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150740290

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.