Warianty tytułu
The Importance of Brand for Milk Market in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono znaczenie i miejsce marki na rynku mleka spożywczego oraz przedstawiono elementy marketingu na tym rynku.
Many processes shaped milk marked in Poland. Brands development and growth in importance of marketing was very important for production and consumption liquid milk in Poland. Dairies, which want to improve their market position, should differ their market products and undertake marketing activities.(original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
114--117
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Boruc R. 1999: Droga mleczna. Handel, nr 2, 38.
- Boruc R. 2001: Hossa U HT. Handel, nr 1, 28.
- Górski J., Łaba S. 2006: Karton czy butelka?. Forum Mleczarskie, nr 2.
- Kall J. 2001: Silna marka. Istota i kierowanie. PWE, Warszawa.
- Kozłowski W., Stachowski T. 1997: Analiza strategii dystrybucji wybranej spółdzielni mleczarskiej. Przegląd Mleczarski, nr 3, 92-93.
- Kozłowski W. 2004: Zmiany w systemie dystrybucji produktów mleczarskich na przykładzie mleka UHT (maszynopis). Olsztyn, 3.
- Łaba S. 2004: Proces rozwoju produkcji i rynku mleka UHT w Polsce. Maszynopis SGGW, Warszawa.
- Pietras C. 1994: Elernenty makro- i mikroekonomii dla inżynierów. PWN, Warszawa, 74.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000151682407