Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Dziś nie wystarczy już stać w miejscu i czekać na klienta. Banki ruszają się więc z posad i – niczym Mahomet do góry –wychodzą, a nawet wyjeżdżają klientowi naprzeciw. O korzyściach płynących z bankowości „zdalnej” nie ma już sensu, zdaje się, nikogo przekonywać. Nawet najbardziej leniwych klientów kuszą ostatnimi czasy mnożące się możliwości skorzystania z usług bankowych bez potrzeby szukania na planie miasta placówki banku, a nawet bez ruszania się z domu. Nie tak dawno pisaliśmy na przykład w „Gazecie Bankowej” o usługach niektórych banków, dostępnych przez internet za pomocą Skype`a lub Gadu-Gadu. Instytucje finansowe coraz więcej uwagi poświęcają coraz to bardziej nowatorskim sposobom docierania do klientów. I mają kolejne pomysły. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000152012351