Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W związku z tym, że pojęcie luksusu ulega nieustannemu przewartościowaniu, autorka próbuje przybliżyć aktualną klasyfikację tej cennej grupy nabywców. Liczba bogatych ludzi wciąż wzrasta, także wśród Polaków. Autorka odnosząc ten fakt do konsumentów i rynku zauważa proces powstawania kolejnej przepaści między wyznawanymi wartościami i podejściem do bogactwa między zamożnymi ludźmi minionego pokolenia a tymi obecnie. Zdaniem autorki ich zachowanie zmieniło się ze względu na zaawansowanie technologiczne, rozwój małych średnich przedsiębiorstw oraz lepszy dostęp do edukacji. Dzisiejszych konsumentów luksusu opisuje jako maksymalizatorów wartości, którzy, dokonując zakupów kierują się innymi motywami niż konsumenci zamożni parę dekad temu.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153344843