Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora nowe pokolenie kandydatów do pracy w coraz większym stopniu zwraca uwagę na zbieżność wartości osobistych z wartościami wyznawanymi przez potencjalnego pracodawcę i dba o takie elementy pracy, jak równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym czy atmosfera w zespole. Dziś liczą się nie tylko finansowe aspekty zatrudnienia. Zmiana ta dotyczy większości branż i praktycznie wszystkich kategorii pracowników. W tej sytuacji koncepcja „wojny o talenty" między firmami nabrała zupełnie nowego znaczenia. Autor zastanawia się co zrobić, by wygrać i jak przyciągnąć i utrzymać dobrych pracowników? Jego zdaniem znaczenia nabiera employer branding (EB) - koncepcja zakładająca, że praca w konkretnej firmie jest szczególnym towarem, który - jak każdy inny - trzeba umiejętnie sprzedać. Sukcesy w rywalizacji o talenty można odnosić budując silny wizerunek firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, dzięki połączeniu mądrej strategii personalnej z zarządzaniem marką i komunikacją.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153345094