PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 4 | 64--67
Tytuł artykułu

Zmierzyć kampanię

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy przybliżają sposoby planowania kampanii reklamowej w mediach. Dzięki wykorzystaniu dostępnej wiedzy można precyzyjnie i skutecznie rozdysponować budżet klienta. Jeśli kampania ma być przeprowadzona w jednym z mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) istotne są dwa wskaźniki: kosztu dotarcia i jego zasięgu. Na dalszym etapie prac trzeba także określić intensywność kampanii. Autorzy piszą również o kampaniach outdoorowych oraz o wskaźnikach i unikalnych badaniach ważnych przy planowaniu kampanii reklamowej w internecie.
Rocznik
Numer
Strony
64--67
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153359233

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.