PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 5 | 20--23
Tytuł artykułu

Kosztowne ignorowanie segmentu 55+?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy twierdzą, że w Polsce segment 55+ jest notorycznie ignorowany przy tworzeniu nowych produktów, a także przy projektowaniu kampanii marketingowych wszystkich w zasadzie branż poza farmaceutyczną i tylko sporadycznie powstają towary i usługi skierowane bezpośrednio do tego segmentu. Zdaniem autorów potencjał zakupowy omawianej grupy nie jest więc wykorzystywany w pełni i może być zwiększony przez umiejętne działania marketingowe. Firmy działające na rynku polskim powinny udowodnić, że potrafią odejść od stereotypów i zachować się w racjonalny sposób, czyli dostosować strategię do nowych okoliczności. Autorzy są przekonani, że przewaga, jaką uzyskają ci, którzy zrobią to jako pierwsi, będzie niewątpliwa.
Rocznik
Numer
Strony
20--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153359816

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.