PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 5 | 32--34
Tytuł artykułu

Marketing w rękach użytkowników?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy przekonują, że decyzja o stworzeniu własnego serwisu społecznościowego, skupionego wokół marki/produktu/usługi, pociąga za sobą długoterminowe inwestowanie oraz znaczne nakłady pracy, jednak w zamian otrzymujemy narzędzie, które łatwiej dostosować do potrzeb użytkowników, a przez to budować pozytywne doświadczenie marki. Ich zdaniem, znacznie łatwiej jest stymulować rozmowę z klientami, pozyskać informacje, których poszukujemy, i wyłowić ambasadorów marki. Warto angażować ich w działania marketingowe, ale traktując jak partnerów, a nie marionetki, którymi można sterować i używać do własnych celów. Autorzy podkreślają również, że warto pamiętać o tym, że prowadząc dialog z konsumentami, trzeba reagować na ich pomysły, inicjatywy - nie można ich ignorować.
Rocznik
Numer
Strony
32--34
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153360111

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.