Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy przekonują, że decyzja o stworzeniu własnego serwisu społecznościowego, skupionego wokół marki/produktu/usługi, pociąga za sobą długoterminowe inwestowanie oraz znaczne nakłady pracy, jednak w zamian otrzymujemy narzędzie, które łatwiej dostosować do potrzeb użytkowników, a przez to budować pozytywne doświadczenie marki. Ich zdaniem, znacznie łatwiej jest stymulować rozmowę z klientami, pozyskać informacje, których poszukujemy, i wyłowić ambasadorów marki. Warto angażować ich w działania marketingowe, ale traktując jak partnerów, a nie marionetki, którymi można sterować i używać do własnych celów. Autorzy podkreślają również, że warto pamiętać o tym, że prowadząc dialog z konsumentami, trzeba reagować na ich pomysły, inicjatywy - nie można ich ignorować.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153360111