PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 5 | 66--69
Tytuł artykułu

Wyścig na rynku planowania komunikacji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor twierdzi, że planowanie komunikacji wykracza poza prosty wybór kanałów i alokację dostępnych funduszy. To zdefiniowanie korzyści marki (tzw. brand proposition) oraz wskazanie najodpowiedniejszej grupy docelowej i określenie najwłaściwszego momentu kontaktu z nią. Autor precyzuje, że chodzi o taki moment, w którym klienci będą przychylnie nastawieni do komunikatu, który chcemy im przekazać. Polega na stworzeniu w świadomości konsumenta ogólnego obrazu (tzw. big picture) poprzez powiązanie ze sobą wszystkich aspektów komunikacji marki. Innymi słowy, jest to pełna wizja tego, jak dotrzeć na rynek.
Rocznik
Numer
Strony
66--69
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153388512

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.