PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 6 | 6--8
Tytuł artykułu

Kampania multi- czy monomedialna

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano wady i zalety kampanii mono- i multimedialnych. Zdaniem autorów wybór strategii mediowej zależy od wielu czynników determinujących. Bazą wyboru jest zawsze cel kampanii, grupa docelowa, dopasowanie do przekazu oraz dostępny budżet medialny. Wyznacznikami medialnymi określanymi w ramach bazy strategicznej są niezbędne do osiągnięcia granice zapamiętywalności z jednej strony i przesycenia komunikatem z drugiej. Autorzy przekonują, że kampania na poziomie każdego medium musi być tak zoptymalizowana, by nie zginęła w natłoku innych komunikatów i by odpowiedni procent grupy docelowej świadomie zauważył przekaz. Jest to uzależnione od kategorii reklamowanego produktu, aktywności konkurencji, unikalności produktu bądź usługi oraz atrakcyjności i wyróżnialności kampanii.
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153390063

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.