Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autor jest przekonany, że opierać swój wizerunek na sporcie nie jest łatwo i wymaga to sporego doświadczenia. Mimo to chętnych nie brak. Jego zdaniem potwierdzają to tegoroczne mistrzostwa Europy w piłce nożnej, które miały aż dziesięciu oficjalnych sponsorów, stałych partnerów strategicznych oraz czterech sponsorów samej imprezy Euro 2008. W poszczególnych krajach były jeszcze kolejne brandy - sponsorzy reprezentacji, techniczni, sami zawodnicy. Mnogość sponsorów wpłynęła również na mnogość celów biznesowych. Było to zarówno szybkie zwiększenie sprzedaży, jak i zwiększenie świadomości marki czy nadanie brandom bardziej emocjonalnego charakteru. To wszystko zdaniem autora wpłynęło na asekuracyjny charakter sponsoringu imprezy.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153572459