Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autorek wdrożenie rozwiązań ułatwiających komunikację z osobami niepełnosprawnymi może doprowadzić do pozyskania nowej grupy odbiorców usług i produktów firmy. Może również przyczynić się do poprawy wizerunku i reputacji danej organizacji, przekładając się na wzrost wartości jej marki. Z drugiej strony, w dłuższej perspektywie, możliwe są też negatywne skutki - np. koszty procesów prawnych i odszkodowań, kary za niespełnienie standardów określonych dla instytucji publicznych, utracone korzyści związane z brakiem komunikacji z nową grupą klientów lub straty związane z gorszym wizerunkiem. W artykule opisano stronę internetową Zamku Królewskiego w Warszawie jako przykład udanego dostosowania serwisu do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153572847