PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 9 | 6--9
Tytuł artykułu

Reklama lokalnie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorki wybór nośnika reklamy staje się coraz bardziej kłopotliwy ze względu na niechęć klientów lub ich zobojętnienie, dlatego szans dla przebicia się z komunikatem reklamowy można szukać w działaniach lokalnych, które uwzględniają specyfikę regionu i osobowość mieszkającego w nim konsumenta. Autorka przestrzega o tym, że sfera komunikacji należy do najsilniej zdeterminowanych kulturowo i trzeba pamiętać, że kulturę współtworzą i determinują różnorodne czynniki, a więc o potknięcia nie jest trudno. Tendencję do uwzględniania specyfiki poszczególnych krajów, czy regionów autorka zauważa również w tworzonych w ostatnim czasie reklamach.
Rocznik
Numer
Strony
6--9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • http://www.pentor.pl/53993.xml?doc_id=11280
  • E. Kaleciańska, Dialog w procesach perswazji, w: Psychologiczne konteksty komunikacji, pod red. J. Klebaniuka, Wrocław 2005.
  • J. Woźniczka, Globalne myślenie - lokalne działanie, AIDA1994,nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153573520

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.