PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 32 | 52--54
Tytuł artykułu

Odwrócony trend

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Placówki bankowe przez wiele lat stanowiły podstawowy kanał dystrybucji produktów bankowych. Liczba banków i placówek bankowych istniejących na rynku jest jednym z czynników wyznaczających natężenie konkurencji na tym rynku. Im więcej oferentów usług bankowych działa na danym rynku, tym silniejsza jest na nim konkurencja , co przekłada się na poszerzenie zakresu oferowanych produktów, poprawę ich jakości i obniżki cen. Jednakże nadmierna konkurencja może być szkodliwa (eliminowanie z rynku niektórych banków), tak samo jak zbyt słaba konkurencja (brak bodźców do podnoszenia jakości produktów bankowych i utrzymywanie się ich wysokich cen).(abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
52--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000154050821

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.