PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 8 | 9--11
Tytuł artykułu

Firma kreująca wiedzę

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono fragmenty artykułu Ikujiro Nonakiego "Firma kreująca wiedzę", który ukazał się w kwietniowym numerze 2008 roku "Harvard Business Review - Polska". Ukazano tu istotę japońskiego podejścia, które mówi, że najważniejsza jest świadomość, że kreowanie nowej wiedzy to nie tylko kwestia "przetwarzania" obiektywnych informacji. Tak naprawdę kreowanie nowej wiedzy opiera się na dotarciu do utajonych i często bardzo subiektywnych spostrzeżeń pracowników, ich intuicyjnych przekonań i przeczuć oraz udostępnieniu tych konstatacji całej firmie, by można było je zweryfikować i wykorzystać.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
9--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000156613154

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.