PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 9 | 39--42
Tytuł artykułu

Każdy jest wyjątkowy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na wizerunek pracodawcy wpływają nie tylko polityka personalna i komunikacyjna firmy, ale także branża, w której działa. W przypadku sieci handlowych stanowi ona często spore obciążenie. Problem ten dotyczył także Leroy Merlin Polska. W niniejszym artykule zaprezentowano proces budowania wizerunku pracodawcy w tej firmie.
Rocznik
Numer
Strony
39--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000156946090

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.