Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W ramach realizacji programu partnerskiego banku i sklepu, podmioty nie świadczą usług wzajemnie. Prowadzą działania nieodpłatne, nie powodujące powstania obowiązku uiszczania podatku VAT. Tak orzekł NSA. Podczas realizacji programu partnerskiego banku we współpracy z partnerem handlowym, osoby posiadające bankowe karty płatnicze otrzymują uprawnienia do określonych rabatów w trakcie nabywania w sklepie towarów. Bank w ramach zawartej ze sklepem umowy reklamował ten program partnerski. Działanie takie ma cechy kooperacji. Obie strony działają by osiągnąć własne korzyści. Adresatem głównym programu są klienci banku i sklepu. Wyrok w tej sprawie wydał Naczelny Sąd Administracyjny 9 października 2008 r. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157255606