Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka jest przekonana, że internet jest przestrzenią, która kontroli się łatwo nie poddaje, a dodatkowo zasady tworzenia reklam etycznych i społecznie nieszkodliwych wymagają uściślenia kwestii bardzo specjalistycznych, o których internauta laik nie ma pojęcia. Z artykułu można się dowiedzieć, że praktycy marketingu, którzy działają w wyszukiwarkach, muszą dobrze orientować się w aspektach ściśle informatycznych, aby móc spokojnie deklarować poprawność swoich reklam. Z kolei kodeksy etyczne reklam internetowych są pełne wskazówek niezrozumiałych dla zwykłego użytkownika, ale na pewno rzutujących na reputację firm z branży IT. Zdaniem autorki kodeksy te obowiązują, trzeba jednak, by webmasterzy i firmy pozycjonerskie wykazywali dobrą wolę i stosowali te zasady.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157288359