Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka twierdzi, że podstawą indywidualizmu jest wyrażanie siebie samego i wartości, jakie się wyznaje, poprzez odpowiednią konsumpcję dóbr i usług. Według niej, jeśli konsumpcjonizm oznacza osiąganie pewnego poziomu materialnego i konsumpcyjnego, powszechnie rozpoznawanego jako wysoki, to indywidualizm prowadzi do zakupów rzeczy wyjątkowych, spersonalizowanych, a najlepiej stworzonych przy udziale samego konsumenta. Indywidualista chciałby konsumować rzeczy ze sobą spójne w wizerunku i przekazie, nawet jeśli należą do różnych kategorii. Zdaniem autorki oznacza to popyt na produkty i usługi, które niosą ze sobą wartości, oraz na miejsca, w których można gamę produktów spójnych w swoim przekazie kupić, ale na polskim rynku takie miejsca są jeszcze stosunkowo rzadkie.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157304097