Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka zauważa, że coraz więcej konsumentów deklaruje, że w swoich decyzjach zakupowych uwzględnia odpowiedzialność społeczną firm. Rośnie też liczba pracowników, dla których ma znaczenie, jak przedsiębiorstwo dba o nich, otoczenie biznesowe i przyrodę, a firma prowadząca działalność z uwzględnieniem zasad odpowiedzialności społecznej musi być świadoma potrzeby kompleksowego spojrzenia na obszary swojego funkcjonowania. Zdaniem autorki CSR to nie pakiet pojedynczych programów i akcji, ale spójna koncepcja zarządzania. Wprowadzając tę filozofię w struktury firmy, należy przeanalizować całokształt jej relacji - od relacji z pracownikami przez społeczność lokalną po przełożenie prowadzonej działalności na okoliczną lub globalną przyrodę.
Twórcy
autor
Bibliografia
- "Sztuka Public Relations", Warszawa 2006, rozdział A.Tyszkiewicz: "CSR - wybór czy konieczność?"
- www.dobrybiznes.info
- www.ec.europa.eu/employment_social/soc-dial/csr/greenpaper_pl
- www.edudemo.org.pl
- www.epr.pl
- www.odpowiedzialnybiznes.pl
- www.pozytek.gov.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157304556