PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 11 | 76--79
Tytuł artykułu

Outdoor dla kampanii reklamowej

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka informuje, że firmy z branży outdoor, podążając za światowymi trendami w komunikacji marketingowej, stale poszerzają ofertę o nowe rozwiązania, przez co ten segment reklamy cieszy się niesłabnąca popularnością wśród marketerów. Zdaniem autorki outdoor nie jest medium drogim. Ceny nośników uzależnione są od ich ilości w danej sieci, formatu, a niektóre firmy różnicują je także ze względu na atrakcyjną lokalizację. Główną zaletą outdooru wymienianą przez autorkę jest uzyskiwanie masowego zasięgu, przy jednoczesnej możliwości korzystania z precyzyjnego targetowania terytorialnego, dzięki któremu istnieje możliwość umiejscowienia przekazu w wybranym mieście, dzielnicy, ulicy czy wokół tzw. Point of Interest (POI).
Rocznik
Numer
Strony
76--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157304718

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.