Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka informuje, że firmy z branży outdoor, podążając za światowymi trendami w komunikacji marketingowej, stale poszerzają ofertę o nowe rozwiązania, przez co ten segment reklamy cieszy się niesłabnąca popularnością wśród marketerów. Zdaniem autorki outdoor nie jest medium drogim. Ceny nośników uzależnione są od ich ilości w danej sieci, formatu, a niektóre firmy różnicują je także ze względu na atrakcyjną lokalizację. Główną zaletą outdooru wymienianą przez autorkę jest uzyskiwanie masowego zasięgu, przy jednoczesnej możliwości korzystania z precyzyjnego targetowania terytorialnego, dzięki któremu istnieje możliwość umiejscowienia przekazu w wybranym mieście, dzielnicy, ulicy czy wokół tzw. Point of Interest (POI).
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157304718